Wirtualne spacery 3D w marketingu - kształtujemy rzeczywistość

Wirtualne spacery 3D w marketingu – kształtujemy rzeczywistość

Wirtualne spacery 3D pomagają sprzedawać mieszkania i do tego zaskakują. Technologicznie zaawansowane spacery 3D, są łatwo dostępne a ich koszt może być niespodziewanie niski dla dewelopera. Pierwotnie rolą spacerów było uatrakcyjnienie formy prezentacji lokalu. Okazuje się, że jest to coś więcej. Dzięki wirtualnym spacerom 3D, strona internetowa dewelopera może działać tak, jak portale ofertowe, bo każde mieszkanie da się zaprezentować w unikalny sposób. Według badań, ponad 50% poszukujących mieszkania w Internecie uważa, że wirtualny spacer pomaga w podjęciu decyzji zakupowej.

Co ułatwiłoby kupującym podjęcie decyzji?

Źródło: Dane publikowane przez Otodom. Badanie przeprowadzone od 25 marca do 10 maja na grupie 5050 użytkowników Otodom i OLX https://bit.ly/3c0a4SI

Wiemy też, że  korzystają z nich także sprzedawcy podczas spotkań z klientami. W ten sposób technologia 3D pozwala na uzyskanie jeszcze lepszej synergii we współdziałaniu sprzedaży i marketingu.

3D Estate wprowadziło w branży deweloperskiej rewolucję technologiczną. Oto okazuje się, że dawne założenia dotyczące innowacji technologicznych stają się dziś mitami.

  • Mit nr 1: Innowacje technologiczne to droga inwestycja
    Okazuje się że wirtualne spacery to dla dewelopera nie jak wcześniej wielka inwestycja i z pewnością nie są one kosztowne. Przygotowane spacerów odbywa się dziś automatycznie na podstawie dowolnego rysunku rzutu mieszkania – nawet sporządzonego na serwetce. 

Technologia jest już gotowa i pozwala na bezkosztowe przygotowanie rzutów i spacerów 3D dla dowolnej liczby mieszkań w inwestycji w ciągu zaledwie 3-5 dni. 

Nie ma konieczności ponoszenia kosztów rzędu kilkudziesięciu tysięcy złotych na drogi sprzęt ani na pracę rysowników czy architektów bo produkt powstaje niemal w całości automatycznie.

Rzuty 3D są przez nas oferowane bez ponoszenia kosztów przygotowania. Koszt udostępnienia spaceru z rzutem 3D dla jednego mieszkania to już od 4 zł miesięcznie, niezależnie od liczby oglądających i czasu trwania umowy. 

  • Mit nr 2: Technologia stawia wysokie wymagania techniczne
    Dzięki nam, żadne wymagania w zasadzie nie istnieją. Wirtualne spacery w zamyśle twórców są po to, by można było je oglądać natychmiast i na dowolnym urządzeniu. Tylko wtedy jest pewność, że obejrzy je każdy, kto chce a nie tylko ten, kto dotrze do biura sprzedaży. Wirtualne spacery można obejrzeć nawet na nowych lodówkach samsunga wyposażonych w dotykowy ekran! Nie ma też wymogu posiadania super wydajnego łącza bo wirtualny spacer ładuje się w czasie kilku sekund nawet na telefonie z 3G!
  • Mit nr 3: Wdrożenie nowej technologii jest kosztowne i długotrwałe
    Tak bywa, ale nie w przypadku wirtualnych spacerów. Wirtualny spacer powstaje bardzo szybko i nie wymaga poświęcenia czasu ze strony dewelopera. W pakiecie wdrożeniowym otrzymuje on prostą instrukcję wdrożeniową wraz z dwoma zestawami linków: do spacerów oraz rzutów 3D. Wystarczy umieszczenie przycisku na liście mieszkań oraz w karcie mieszkania.

Prostota stosowania spacerów daje oszczędności, stwarza przestrzeń do dalszej inwencji i poszukiwania nowych rozwiązań w marketingu firmy deweloperskiej. Jednocześnie, zespół 3D Estate wprowadza nowe funkcjonalności i udoskonala to, co już jest rewolucją w branży.

Comments