Sprzedaż i kupno mieszkania ze wsparciem 3D • 3D Estate

Sprzedaż i kupno mieszkania ze wsparciem 3D

Kupno mieszkania to wciąż jedna z najtrudniejszych decyzji konsumenckich. Dlaczego nie podejmować jej bazując na komplecie informacji? Informacje o mieszkaniu to więcej niż metraż i liczba pokoi. Mieszkanie to przede wszystkim przestrzeń. Do pokazywania przestrzeni służy samo mieszkanie lub jego wierny obraz, jaki można zaprezentować w 3D. 

Wirtualny spacer stał się magnesem dla uwagi i zainteresowania kupujących mieszkania. Jest on bardzo praktyczną pomocą bo jakość spaceru już przekracza oczekiwania gdy wkroczyliśmy w świat niemal realnych, fotorealistycznych prezentacji. Już teraz, każdego dnia ponad 2000 osób ogląda mieszkania podczas wirtualnego spaceru.

  • Wirtualny spacer 3D pozwala na łatwiejsze uchwycenie aspektów przestrzennych lokalu niż w przypadku rysunku 2D. Płaskie rysunki są mniej przyjazne i czasem potrzeba praktyki by na ich podstawie wyobrazić sobie przestrzeń. Wirtualna prezentacja wnętrza skraca ten proces i pozwala klientom zaoszczędzić czas w procesie zakupu.
  • Mieszkania w Polsce są często kupowane zanim zostaną wybudowane. Wirtualny spacer pozwala klientowi od razu i bez wychodzenia z domu zobaczyć i ocenić to, za co płaci. Przestrzenny obraz mieszkania na ekranie komputera zawiera przykładową aranżację i dzięki temu wygląda ono jeszcze lepiej.
  • Grono osób biorących udział w decyzji o zakupie jest szersze niż tylko osoby przychodzące do biura sprzedaży. Dzielenie się informacjami i materiałami z najbliższymi i znajomymi następuje poprzez media społecznościowe i komunikację elektroniczną. Link do spaceru można wygodnie wkleić i przesłać w każdej wiadomości elektronicznej. 

Klienci szybko dostrzegli korzyści płynące z wirtualnej prezentacji mieszkań i to jest powodem upowszechnienia się form 3D w branży deweloperskiej.

Oczywista jest też korzyść dla deweloperów prezentujących mieszkanie. To samo mieszkanie zaprezentowane w formie wirtualnego spaceru 3D zostało ocenione przez klientów jako bardziej atrakcyjne o 51% częściej*, niż gdy było ono  zaprezentowane formie standardowego płaskiego planu. 

*Badanie to zostało przeprowadzone w listopadzie 2019 roku na próbie ok 200 osób zainteresowanych zakupem mieszkania. W badaniu uczestniczyły osoby odwiedzające biura sprzedaży oraz targi mieszkaniowe 

Comments